Shinobi War
Mędrzec Sześciu Ścieżek
Zasady pojedynków:
1)Kolejność
1>2>Sędzia>2>1>Sędzia
w przypadku walki 2 vs 1 , lub więcej , kolejność ustala sędzia
2)Statusy – statusy bardzo liczą się w walce , a każdy z nich daje inną zdolność
a)siła - Sama nazwa mówi , im jesteśmy silniejsi , tym nasze ataki będą mocniejsze , i będą zadawały większe obrażenia.
b)Szybkość – odpowiada za szybkie reakcje , oraz prędkość wykonywania danych operacji.
c)Zręczność – odpowiada za celność zadawanych ataków fizycznych , a także za poziom posługiwania się danymi rodzajami broni
d)Czakra – od tego zależy siła i szybkość gromadzenia czakry , co jest niezwykle przydatne w walce
3)Teren
Sędzia ma obowiązek ustalić wcześniej teren walki , czyli:
-pogoda
-ukształtowanie terenu
-znajdujące się otoczenie
4)tzw „tajne info”
Nie ma czegoś takiego , wszystkie nasze akcje mają być jawne , np.:
Robię pieczęci , i w lesie pojawia się klon – trzeba to opisać , jeśli natomiast przeciwnik zacznie robić matrixsa czyli wie gdzie pojawił się ten klon , lecz w poście nie napisze jak się dowiedział – automatycznie przegrywa walkę
To zapobiegnie oszustwom , oraz ciągłym zawracaniem głowy sędziemu , a także umożliwi potyczki bez udziału sędziów
5)Sędziowie
Walki oficjalne i ściśle związane z fabułą powinny mieć bezstronnego sędziego wyznaczonego wcześniej do tej roli. Jeśli natomiast przeciwnicy życzą sobie potyczkę bez udziału sędziego , mają do tego prawo , lecz całą wlakę po jej przebiegu , musi sprawdzić jedne z administratorów (nie uczestnik) lub wyznaczona do tego osoba (musi posiadać kwalifikacje i mieć zgodę admina)
To chyba tyle
PS - nie ma czegoś takiego jak pojedynek bez limitu
czakry – jeśli chcesz tak walczyć , napisz posta w temacie pojedynki , i w treści wpisz (poza czasem) , dzięki czemu ta walka nie będzie wpływała na twoją fabułę
Offline